vineri, 31 ianuarie 2014

Mă bucur

      

     Mă bucur că m-am născut în anul naşterii mele. Poate părea un pic ciudată exprimarea dar chiar mă bucur. Am trăit suficient cât să vad cum e fără  un telefon mobil, fără calculator şi implicit fără internet. Acum le am pe toate şi îmi place...
       Nu pot să spun că tehnologia mi-a invadat viaţa, ci eu am lăsat tehnologia să intre în viaţa mea şi mă bucur...
     Mă bucur că pot să-mi fotografiez copiii de o mie de ori pe zi fără să fie neapărat nevoie să şi developez.
    Mă bucur că mi-am facut prieteni noi în mediul acesta virtual şi în acelaşi timp mă bucur că pot să povestesc şi cu prietenii mei vechi chiar dacă sunt departe de mine.
     Mă bucur când citesc o carte fără să mă simt vinovată că nu mi-am îndeplinit treburile casnice . Se ocupă de asta mătuşa Rufy şi Vasy, căci aşa mi-am botezat eu maşinile de spălat rufe şi vase.
    Mă bucur că nu rătăcesc haotic cu maşina deoarece mă ajută sistemul meu de navigaţie.
    Mă bucur că pot să mă pregătesc temeinic pentru lecţia ce o voi preda mâine elevilor mei şi pot să-mi întocmesc cu rapiditate proiectul lecţiei.
     Mă bucur că împărteşesc cititorilor mei din gândurile, dorinţele şi faptele mele.
    Mă bucur de tehnologie cu tot ce însemnă ea şi în acelaşi timp mă bucur că există  Digipedia.ro
    Orice lucru poate fi atât bun cât şi rău. La fel e şi cu tehnologia. Atâta vreme cât îi eşti stăpân şi nu devii un sclav, lucrurile sunt pe făgaşul cel bun.
    Evident că nu pot să închei fără următorul mesaj:
Bucurie!

6 comentarii:

  1. foarte buna perspectiva si exprimare ^^ O sa te votez ! bye

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a amuzat partea cu Rufy si Vasy, ce atitudine pozitiva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place să privesc partea plină a paharului, insa fara sa exagerez! (sper)

      Ștergere
  3. Și noi, cititorii tăi ne bucurăm de prietenia ta.... :) O duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere