luni, 3 februarie 2014

Zvon între fluturi


  - Ai auzit? În sfârşit ceva de la oameni pentru oameni!
   - La ce te referi?
   - Chiar nu stii? N-ai auzit de conceptul ADUNA.ro?
   - Nu! Despre ce este vorba?
   - Pentru cumpărăturile făcute prin intermediul  ADUNA.ro facem banii să se întoarcă la noi.
   - Nu înteleg nimic! Cum adică să se întoarcă banii la noi?
   - ADUNA.ro funcţionează ca o platforma online ce adună diverse magazine online. Beneficiul pe care îl ai ca şi utilizator al site-ului ADUNA.ro constă în faptul că pentru fiecare produs cumpărat primeşti o parte din bani înapoi. Adică, beneficiezi de cashback la orice cumpărătură on-line.
   - Aha...deci asta însemnă cashback! Pare complicat!
   - Nu e deloc, e chiar simplu. Tot ce trebuie să faci este să-ţi creezi un cont pe ADUNA.ro si de fiecare data când vrei să faci cumpărături on-line trebuie să te conectezi la contul tău şi să accesezi magazinul plecând de la link-urile oferite de ADUNA.ro.
   - O să mă mai gândesc dacă îmi fac cont.
   - Nu mai sta pe gânduri! Poţi să faci şi o faptă bună.
   - Cum adică?
   - 5 % din venitul generat de toţi utilizatorii ADUNA.ro sunt cedaţi Fundaţiei Mihai Neşu.
   - Ce frumos! Mă duc să-mi fac cont! Şi cred că am să-i spun şi Albinuţei.
   - Să-i spui! Dacă promovezi site-ul ADUNA.ro în randul prietenilor castigi 5% pe viaţa din venitul generat de prietenii recomandaţi. Poti recomanda ADUNA.ro trimiţand mail-uri prietenilor, postând link-uri pe reţele de socializare sau afişând banerele de promovare pe blog-ul sau site-ul tău.
   - Wow, am să-i spun atunci şi Furnicuţei şi Libelulei!
   - Grăbeşte-te! Crează-ţi cont acum şi primeşti automat 10 lei.
   - Super! Am fugit!
www.realitatea.net
bogdanbalaban.ro                                           
   

   Şi uite aşa din floare-n floare povestea a ajuns şi la urechile mele. Nu vreau să întrerup şirul poveştii şi voi spune şi eu cititorilor mei despre  ADUNA.ro. Nimeni n-are voie să întrerupă povestea!

Un comentariu:

  1. Foarte frumos realizat ^^ Imi place foarte mult cum ai reusit sa evidentiezi informatiile prin intermediul unu dialog

    Succes si tie ! :D

    RăspundețiȘtergere