vineri, 14 februarie 2014

De ce imi place (sau nu) Valentine's Day?



 De ce îmi place acestă zi?

Dintr-un singur motiv: când a început să capete amploare și la noi sărbătorirea acestei zile, tata mi-a spus cu umorul caracteristic, el nefiind știutor de engleză, că sărbătorește Valeștain Day...și atât mi-a trebuit. Ziua de 14  februarie a fost botezată la noi în casă Valeștain Day și ne amuzăm teribil împreună cu prietenii mei apropiați când ne întrebăm unii pe alții cum sărbătorim Valeștain Day.                                                                                  

Evident că îmi place să văd flori, inimioare prin magazine dar cred că ar trebui să exprimăm zilnic iubirea pentru cel drag.... iar dacă ar fi să aleg între Valentine's Day și Dragobete, aș alege păstrarea tradiției. E frumos să dăruiești, să primești flori sau alte atenții, însă căsătoria pentru o zi mi se pare culmea sfidării. Luăm în glumă o așa mare Taină ce a primit atâtea binecuvântări din partea Creatorului. Totuși, să avem dicernământ!

Recomand un cuvânt ce mi-a plăcut tare mult:  http://www.doxologia.ro/puncte-de-vedere/dragoste-manipulare


Voi sărbătoriți sau vă place această zi? 
Vă fac o propunere: în acestă zi să învățam structura inimii. Iar cei care o știu, să intre în detalii. Iar dacă o știți și în detaliu din partea mea: RESPECTE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu