miercuri, 1 ianuarie 2014

Tort 2013/2014


       Multe lucruri îmi plac....De unele mă plictisec cât ai clipi, de altele îmi scade interesul în timp, însă e ceva ce-mi placeeee......şi nu simt oboseala când.... PRĂJITURESC. Nu..., nu sunt expertă ci doar îmi place şi fac asta destul de des. Şi ca o "modestă" ce sunt, spun că-mi iese şi destul de bine.
Şi uite aici, tortul anului 2014. 


Luca: mda...să mănânci mami, repede...să văd şi eu cum e!


       Nu e foarte sofisticat, fară marţipan sau fondant (deşi am înţeles că se pot prepara şi acasă) ci doar pandişpan pufos, creme făcute în casă şi multă, multă dragoste.
Un mic rezumat al tortului:
  • pandişpan simplu din 5 ouă (nu sunt adepta prafului de copt, citiţi ingredientele şi veţi afla de ce)
  • crema de zahar ars ( o delicatesă sau altfel spus, elementul de rezistenţă); pentru ea e nevoie de lapte, ouă, zahăr 
    crema de zahăr ars
  • cremă de ouă (vreo 3 ) necesară să fixezeze crema de zahar ars şi pentru îmbrăcarea tortului
  • imaginaţie pentru ornare (nucă de cocos, vişine dintr-un compot, omul de zăpada - elementul nefăcut de mine




      N-am scris în foarte mare detaliu reţeta, ca să nu plictisesc pe cei neinteresaţi, însă o  împărtaşesc cu drag, dacă se arată doritori.
Mi se face poftă numai când mă gândesc la el (noroc că a mai rămas puţintel).
Un an cât mai dulce vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu