duminică, 26 iunie 2016

Un cadou electric

 Nu sunt eu la punct cu toate   
Însă, chiar așa să fie?
Uite-o nouă jucărie
Care-aș dărui-o ... Cui?
Mie.
Ca să mă mențin distinsă
Siluetă și pretinsă
Serios acum vă zic
Mi s-ar potrivi un pic
Acest Skateboard electric
Roți cu aderență mare,
Cu motor pe fiecare 
Pentru doamne cu onoare.
Fabricat pentru a dura
Este varianta mea
Pentru a mă bucura 
De viteză și comfort
Pentru a fi în trend cu tot.
Să admir cu ochișorii,
Fără-a-mi roade pantofiori
Străbătând străduțele
Până apar steluțele.

Dacă mă gândesc mai bine
Cred că mult s-ar bucura,
Și el chiar ar merita
Fiul meu cel măricel
Stăpân să fie pe el.
Și cel mijlociu cred eu
S-ar încumeta voios
Să-l încerce cu folos.
Iar prințesa ce să zică?
Vreau și eu, că sunt voinică!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu