duminică, 26 iunie 2016

Fenomen extrem

Iată ce am avut noi a doua zi de Rusalii:
 
Gheață - ai fi putut să racești butoaie întregi de vin cu câta a căzut. Nu sunt eu foarte veche, însă așa ceva n-am mai vazut. Mă refer aici la dimensiune...parcă era ploaie de pietre. Fenomen extrem...ce a lăsat în urma lui multe... Peste 90 % din culturi sunt compromise, grădina și livada mea la fel. M-a durut sufletul când le-am văzut. Dintre plăntuțe unele mai încercă să-și revină, însă cu greu. Noroc cu solarul...folie, un piculeț afectată, însă legume neatinse (sănătoase și viguroase)

 Ceea ce m-a frapat după acest potop este însă acoperișul de pe anexe...cam 190 metri pătrați. Menționez că e tânăr, așa cam de vreo 3 anișori, însă acum arată ca și cum ar fi de pe vremea războiului. Parcă e ciuruit de mitraliere.

 În alegerea acoperișului ne-am lăsat pe mâna meșterului, că deh, el știe mai bine cum stă treaba. A știut însă la capitolul preluare de bănuți și mai puțin la calitatea acoperișului. Și iată-ne acum căutându-ne Acoperis & Accesorii. E valabilă zicala cum că cine s-a fript cu ciorbă, suflă și-n smântână. Ne-am pus serios pe treabă studiind varietățile și calitățile acoperișurilor. Multe de învățat și la acest capitol. Nu-i vorbă, diversitate este, inclusiv calitate, dar preț pe măsură...
Ne scăpăm de ceva bănuți, însă de mâine începem să ne acoperim ... 
Ne bucurăm ... nu de gheață ci de faptul că nu ne-au înghețat sufletele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu