duminică, 3 mai 2020

Bucurați-vă!


See the source image
Am ales să ”șterg praful de pe cronicile bătrâne”  și mă strădui (căci este cu adevărat strădanie) să mai iscălesc câteva rânduri  în acest mediul virtual. Tare mult mi-am dorit să reîncep să scriu, dar uite că veni azi acestă vreme. 

O zi cu încărcătură aparte pentru femeile creștine, a treia duminică după Paști, Duminica femeilor mironosițe.  Târziu am aflat de acestă sărbătoare. Cred că undeva prin anul doi al studenției, însă și mai târziu am conștientizat frumusețea acestei sărbători: o duminică dedicată unor ființe delicate, sensibile, atente, considerate de unii ființe slabe, dar care sperau să găsească o modalitate de a da la o parte piatra mormântului. Iată că aceste femei au fost primele martore ale mormântului gol, și tot ele, în timp ce se îndreptau de la mormânt spre casă, sunt întâmpinate de Cel Înviat din morți cu următoarele cuvinte:


 ”Bucurați-vă, nu vă temeți” (Matei 28,9)


 Atât de actual mesajul în aceste vremuri tulburi când ne îngrijorăm mai mult ca oricând pentru pruncii noștri, pentru soți, părinți, bunici.  Avem  exemplul femeilor mironosițe (purtătoare de mir), care au rămas fără teamă lângă crucea Mântuitorului precum și îndemnul salvator Celui ce cu moartea pe moarte a călcat.

Cu prilejul acestei sărbători urez la mulți ani, tuturor femeilor și mamelor creștine și las un link cu un mesaj ce surprinde valoarea acestor femei 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu