miercuri, 9 septembrie 2015

Rețete din crudități


     Dacă am un regret în momentul de față este acela că nu am timp să mai citesc. (mai spicuiesc eu câte ceva , dar nici sfert din jumătate din cât mi-aș dori). 

    De data acesta am îmbinat utilul cu plăcutul și am achiziționat câteva cărți despre bucătăria raw-vegană. Fiți pe pace, nu m-am convertit (încă) dar am descoperit rețete bestiale.
Pentru mine, rețetă bestială = rețetă cu scurt timp de pregătire și rezultat uimitor de gustos și sănătos.

     În aplauzele dumneavoastră o carte plină de savoare și rețete bestiale: Elena Pridie - Rețete din crudități
Retete Din Cruditati Ed.2 - Elena Pridie

      În cuprins are o multitudine de salate, supe, paste/pateuri sărate și dulci, sosuri, dressinguri, maioneze, smântână, băuturi, deserturi. Majoritatea foarte ușor de realizat și cu preparate la îndemână. Pe site-ul celor de la Libris se poate răsfoi și puteți vedea mai în detaliu cuprinsul. 
      O recomand cu drag iar în ceea ce privește prețul, se încadrează în categoria accesibilității.
Mi-a plăcut așa de mult încât am mai comandat încă două cărți ale Elenei Pridie. Abia aștept să le savurez și cărțile și rețetele, iar de mă încântă la fel de mult ca și cea menționată, vă dau de știre. Până atunci......

Bucurie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu