miercuri, 9 aprilie 2014

Primăvara în imagini și cuvinte





 Anotimp al renașterii, al bucuriei, anotimp ce copleșește cu verdele ierbii, cu parfum și spectacol de culori. Florile se întrec în ademenirea albinuțelor iar eu nu m-am putut abține să nu  imortalizez câte ceva.



o viitoare piersicuță

Cele mai alese flori :)

                                    Anemone pulsatilla - o nouă achiziție în grădina mea

Phlox subulata (scânteiuța, brumărele) - tot mai îndrăznețe în grădină,

 deorece știu ele, că sunt printre preferate


Bellis perennis (părăluțe, bănuței) - doar ei au rămas din cei plantați anul trecut (
 

Gutuiul japonez (Chaenomeles japonica
îi urăm bun venit la noi în curte



 
Bisericuța din Zalnoc
 Într-o expediție de primăvară am ajuns și în Zalnoc, un loc cu multe amintiri pentru dragul meu. Mi s-a părut atât de frumoasă acestă veche bisericuță dar în același timp uitată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu