duminică, 13 aprilie 2014

Casa mea-i un cîntec cu acorduri ample


 

”Casa mea-i un cîntec cu acorduri ample
E o caldă melodie casa mea,
Eu sînt sufletul din ea
Ea e însăşi viaţa mea,
Viaţa mea cu tot ce-i bun în ea. 


Casa mea-i un cîntec cu acorduri ample,
Melancolic şi fierbinte şi curat.
Şi mă simt ca-ntr-un palat
De păduri înconjurat
Viaţa mea în cîntec s-a mutat”


O casă înconjurată de flori, copăcei și bineînțeles plină de râsete de copilași... 
 
Cam așa aș descrie în câteva cuvinte căminul ce  încercăm  să-l construim  însă vreau să fie și un cămin inteligent . Cu un pic de regret spun că mi-ar fi plăcut să aflu mai devreme despre produsele Somfy deoarece am ales deja ușa garajului. Mi-a plăcut foarte mult oferta lor de produse însă am observat că pot să adaug noi funcții la produsele cu telecomandă și tare mi-ar plăcea să-mi deschid garajul și când e o pana de curent. 

 Încă ceva ce mi-a atras atenția: 
  Datorită lui Home Motion de la Somfy, pot umple cu viaţă toate uşile şi ferestrele din casa mea. Cu un singur clic casa mea poate deveni mai confortabilă, mai sigură și mai intimă și totodată pot și economisi energie. Inteligent, nu? 


”Căsuța noastra
 Cuibușor de nebunii”
Mai nou ...cu produse Somfy.
 


Iar aici am aflat răspunsul la o serie de întrebări cum ar fi  De ce ai nevoie de un instalator profesionist?, Ce îți aduce în plus un set de jaluzele exterioare?
Ce mai?  ...o multitudine de sfaturi utile pentru casa omului.


"Atât de de vesel, atât de Somfy!"

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu