joi, 19 decembrie 2013

Ornament de Crăciun










 Nu că ar fi cine ştie ce minunăţie, dar mi-a facut placere să îmbin câteva elemente:

  •  o lumânare parfumată
  • o sanie (ce-i drept, cam kitsch dar o aveam de anul trecut şi m-am gandit să-i cresc valoarea)
  • un măr apetisant (până la şedinţa foto a dispărut)
  • câţiva licheni  (de care toţi mă întreabă: şi aceştia ce sunt? Dacă nu le place creaţia mea, să mă întrebe şi ei ceva. Nu?)
  • o "felie" dintr-un copac (elementul de rezistenţă, zic eu)
    Şi gata....ornamentul. Să vină Crăciunul...dar mai sunt atâtea de făcut: prăjituri, brad, cadouri, curăţenie. Multe într-adevăr. Printre luminiţe, Moşi Crăciuni, agitaţia din supermarketuri şi bucătărie mi se pare că adeseori uităm semnificaţia acestei sărbători sau o confundăm cu altceva.

Să nu uităm!


25 M    Craciunul - Nasterea Domnului
26 J    Soborul Maicii Domnului; Sfantul Nicodim de la Tismana
27 V    Sfantul Arhidiacon Stefan

2 comentarii:

  1. Ce frumos a iesit! Imi pare rau ca a disparut fara urma marul; cred ca s-ar fi potrivit tare bine in decor! Sarbatori cu bucurie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai gasim noi mere, nu-i o problema (problema e ca are picioare ornamentul meu).
    Bucurie!

    RăspundețiȘtergere