luni, 24 martie 2014

Câți-ca-voi!


     Nu puteam să nu-i acord un articol pe blog acestei minunății de primăvară. Parcă e o mireasă, iar nuntașii...ia ghiciți? Harnici și petrecăreți zumzăie cu miile prin fermecătorul corcoduș. Căci despre el este vorba în acestă postare...Prunus cerasifera...minunea din grădină.  Mi-a înseninat zilele căci mă întimpină cu un parfum dis-de-dimineață și îmi vine să-l îmbrățișez atât îmi e de drag. Îmi plac și fructele lui dar așa înflorit parcă e desprins din basm. Și e atât de viu...




Haiducii mei îl adoră, căci de el e agățat leagănul lor ... și distracția e mare și în corcoduș cât și pe lânga el.
 

Dar de sus, din corcoduş,
Pitulându-se-ntre foi,
Mititel şi jucăuş,
Le-a răspuns un piţigoi:
- Câţi-ca-voi! Câţi-ca-voi!...
(fragment din Câți-ca-voi de George Topârceanu)


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu