marți, 11 iulie 2017

Iubirea...

Două lucruri vreau să vă împărtășesc azi:

  Un cuvânt al Sfântului Augustin care mi-a folosit foarte mult și cred că e esența pentru mântuire și pentru o existență pământeană ireproșabilă.

Dacă taci,
 să taci din iubire
Dacă vorbești,
să vorbești din iubire
Dacă corectezi pe cineva, 
să îl corectezi cu iubire.
Să ai mereu în adâncul inimii
rădăcina iubirii.

De la cele spirituale, la cele lumești... cel de-al doilea lucru este că dacă vând muuulte roșii îmi cumpăr un fotoliu pară. Pentru cei ce nu știați produc roșii ecologice, nu doar vând. A vinde e un fel de a mă exprima...deoarece a produce rod curat, în zilele de azi, însemnă de fapt a dărui...
Dar nu despre asta vroiam să scriu, dar mă ia tastatura pe dinainte ;)  După muncă asiduuă din solar, aș merita un relaxant fotoliu și l-am găsit moțăind și probabil așteptându-mă pe mine pe www.motaila.ro Foarte simpatice fotoliile și ce trebuie menționat este că și ele, ca și roșiile mele, nu sunt vândute, sunt dăruite... Sunt produse manual de oameni frumoși. Nu-i cunosc personal, dar cu siguranță numai oameni frumoși le puteau crea. Moțăiți și voi un pic pe site, poate vă inspiră... eu mi-am ales un Red sunset, că seamănă tare cu roșiile mele.
Moţăilă Red SunsetFotografia postată de Olimpia Crisan.
 


2 comentarii: