miercuri, 15 februarie 2017

Ce înseamnă pentru mine Blogal Initiative?



Campionatul Național de Blogging
https://blogalinitiative.ro/


Încep cu o scuză :) 

3 kinderi si un bebe au făcut să nu fiu un blogger foarte activ...  (și acum scriu cu o mână, căci în cealaltă doarme bebe) N-am răspunz prezent la foarte multe campanii, însă m-am străduit... și mare îmi era bucuria când mă aflam printre câștigători. 

Cu drag îmi amintesc de primul meu premiu: un guest post pe blogul lui Chinezu.
M-am bucurat și de câteva cărți câștigate, o invitație la un concert, un șezlong, chiar și un telefon și un panou radiant cu infraroșii. 
Prin intermediul campaniilor Blogal Initiative am aflat multe lucruri noi, am aflat despre o serie de evenimente interesante pe care altfel, cu siguranță le-aș fi ratat. De asemenea am descoperit o comunitate online foarte activă și câteva bloguri fascinante. 

Însă cel mai important lucru pe care mi l-au oferit cei de la Blogal Initiative, a fost CURAJUL. Curajul de a scrie, de a continua să scriu și confirmarea prin premiile câștigate că nu scriu degeaba. Profit cu acestă ocazie și le adresez un sincer MULȚUMESC și la cât mai multe campanii și premii de oferit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu