duminică, 6 septembrie 2020

Blogurile mele preferate

Blogurile - un instrument excelent de marketing online

Aștept cu nerăbdare postările următoarelor bloguri:
Deși cunosc autoarea acestui blog doar virtual, parcă îmi e prietenă. Cred că dacă aș întâlni-o mi-ar veni să o îmbrațișez. Cu siguranță mă leagă și faptul că avem amândouă 5 copilași, nu prea mari. Enorm de multe sfaturi și încurajări am găsit în postările Ancuței. Un blog extrem de cald și prietenos, cu mult optimism pe care îl recomand cu mare drag.

Cred că este primul blog ce m-a impresionat cu adevărat și am început să-l urmăresc constant. 
O multitudine de informații utile am găsit în acestă căsuță de poveste. Sfaturi despre femeia creștină, despre organizare, credință, viața de familie. Tare drag îmi este acest blog și vă îndemn să-l răsfoiți!

Cuvintele Andreei sunt de o extraordinară profunzime, ajung direct în inimă. Un talent literar cum rar am întâlnit, ce mereu dă slavă Creatorului. Un blog de suflet, de o sensibilitate rară și nu au fost puține postările care m-au făcut să lăcrimez.  

Autoarea este o femeie creștină, mamă a 8 copii. Postările sunt frecvente și de multe ori am găsit cuvinte extrem de folositoare pentru suflet. Multe aș avea de învățat de la acestă doamnă. 

O enciclopedie este acest blog. Extrem de valoros, cu postări foarte documentate, un blog ce ar trebui c itit de fiecare mămică. Un mare mulțumesc pentru fiecare postare.

Dacă cunoașteți și alte bloguri ce merită citite, dați-mi de știre!
O duminică binecuvântă tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu